Warning: Undefined variable $mobile in /data/e/f/ef0a81a0-c4a1-4937-be2b-2348d1d612be/pikulik.sk/web/wp-content/plugins/smooth-page-scroll-to-top/smooth_scroll.php on line 24
Paul Kalkbrenner @ Bratislava v náručí amatérov - Bloguje Pika Warning: Undefined variable $class in /data/e/f/ef0a81a0-c4a1-4937-be2b-2348d1d612be/pikulik.sk/web/wp-content/themes/pika/header.php on line 46
class="post-template-default single single-post postid-411 single-format-standard">


Paul Kalkbrenner @ Bratislava v náručí amatérov

9. apríla 2012 / Bratislava

7. apríla do Incheby zavítal Paul Kalkbrenner, asi mal cestu okolo inak teda neviem.. Incheba je bohužial priestor vhodný tak na výstavu traktorov, zeleniny a kôz ale PKO je zatvorené a veľa vhodnejších priestorov sa v Bratislave nenájde.  Paul Kalkbrenner bol samozrejme headliner večera a asi aj jediný zaujímavý bod, ktorý ostal svetlom celej akcie..

Aj na Slovensku máme dosť svetlých príkladov, ako robiť kampane, ako aktívne komunikovať so zákazníkom, či už  klasické firmy ako martinus.sk, SHTOOR alebo KCDUNAJ o to nepochopotelnejšie sú aj ukážkové príklady ako to nerobiť…. a či zvolená stratégia bola dôsledkom zatemnenia alebo „skvelého“ stratéga dá sa povedať, že väčšiu tuposť sme dlho nezažili…

Podujatie organizovalo Celebration,  ktorá na svojej pochybnej webovej stránke nemá uvedený okrem e-mailu, žiaden iný kontakt a v prípade webového obchodu by ste od SOI dostali varovanie pred kúpou hocičoho. A tak aj vyzerala komunikácia Celebration na FB stránke eventu.

Pokiaľ bol event v nedohľadne tak Celebration na FB stránke eventu pridala aj linky na video, aj cudzí článok. Ako píše aj alian – paul-kalkbrenner-bratislava-2012, neskôr prišla aj pochybná súťaž proti pravidlám FB.  Keď prišla reč na štandard akým LINE-UP je tak sa Celebration odmlčala úplne. Rovnako nezodpovedané ostávali otázky na možnosť kúpy lístku na mieste, a podla návštevníkov sa na mieste predávali dokonca o 5 € lacnejšie ako v predpredaji. Ak Celebration počítalo so stratégiou nezverejnenia LINE UP ako prostriedkom na zvýšenie počtu návštevníkov od samého začiatku akcie tak sa viditelne prerátali ale zjavne im to stálo za pokazené meno, aké vďaka tejto udalosti získali. Rovnaký priebeh mal samozrejme Paul Kalkbrenner aj nasledujúci deň v Prahe, ktorý rovnako organizovalo Celebration. (šatna v stane pred halou pri -6 je už len bonbón)

Takže rada do života, nerobte zo zákazníkov ovce, oni vám to vrátia….

Nejaké foto a video z  Paul Kalkbrenner u aliana

, , ,


Menu