Ako nerobiť marketing v praxi SNG, Lumiere a Royalschool

11. mája 2012 / Bulvár

Hovoriť o nejakom marketingu mi na Slovensku príde veľmi zvláštne. Je zopár firiem či inšitúcií, ktoré vedia čo robia a za nimi je strašný skok a diera.

Včera som na Facebook stránke svojej jazykovky RoyalSchool našiel nevhodné dvojzmyselné vtipy kde k nim pribudla diskusia o nevhodnosti, ktorú priam ukážkovo zcenzurovali a zmazali ale zjavne sa im to „zdalo byť vtipné“… Potom som sa dostal k SNG NAZIVE kde Alexandra Kusá, generálna riaditeľka SNG  popisuje ako vrchol marketingu pomenovanie zástavky MHD priamo pred budovou (čo je asi najdôležitejšia vec čo v SNG riešiť  :) a rovnako, že centra sa o SNG ani nedozviete nikoho netrápi) a dnes ma zabila informácia o akcii Dni nórskeho filmu vo FK Lumiere. Som fanúšikom severského filmu pre to aký je a vždy ma serie keď prešvihnem jeho štart alebo aj celý event len pre neschopnosť robiť promo na eventy tak ako sa má.

Stránka FK LUMIERE obsahuje krátke programové zhrnutie ponuky daného mesiaca. o Dňoch nórskeho filmu nájdete zmienku len priamo  v programe ako „Dni nórskeho filmu: Synnøve zo Solbakkenu“ … bez absolútneho popisu o obsahu filmu, a že hľadanie popisov k severským filmom nieje tak jednoduché vie každý zasvätený…

Koľko stránok by mal záujemca navštíviť aby zistil základné informácie? Že festival je, aké filmy sa tam prezentujú a ich bližší popis?

Jednu, web kina, podujatia… dodatočne som na Facebook stránke FK Lumiere dohladal informácie k filmom eventu  Dni nórskeho filmu. Naskenovaný bulletin, ktorý nevedia ani zavesiť na svoju webstránku.

Potom organizátori akcií vyplakávajú nad návštevnosťou eventov alebo sa SNG ponosuje na návštevnosť svojich expozícií. Vážené Royalschool, SNG, FK Lumiere prehodnoďte svoje PR oddelenia a radšej si nájdite niekoho, kto ovláda základné  nástroje promovania a neplatte len šťukačov klávesníc.

Za tip na  Dni nórskeho filmu ďakujem @finnuska ktorá ho postrehla na SME

, , , , ,