Warning: Undefined variable $mobile in /data/e/f/ef0a81a0-c4a1-4937-be2b-2348d1d612be/pikulik.sk/web/wp-content/plugins/smooth-page-scroll-to-top/smooth_scroll.php on line 24
Spravil som pre úspech všetko? - Bloguje Pika Warning: Undefined variable $class in /data/e/f/ef0a81a0-c4a1-4937-be2b-2348d1d612be/pikulik.sk/web/wp-content/themes/pika/header.php on line 46
class="post-template-default single single-post postid-180 single-format-standard">


Spravil som pre úspech všetko?

7. februára 2012 / Marketing

Pre každú z firiem na začiatku kalendárneho roka  príde bilancovanie toho starého roka a o úspešnosti resp neúspešnosti sa vytvorí veľa tabuliek,  grafov, výročných správ a samozrejme tiež pohlad na finančné aktíva môže byť merítkom úspešnosti. V čom spočíva (ne)úspešnosť jednotlivcov/firiem ? Prečo firma s históriou môže byť menej úspešnejšia ako tá nová, konkurenčná? Nebudem písať o rôznych príčinách (ne)úspechu ale nedá mi nespomenúť veci, ktoré by mali byť samozrejmosťou ale niesu.. Povedzme, že máte konkurencie schopný produkt po ktorom je dopyt a ponúkate ho za konkurencie schopnú cenu a zostáva vám „len“ vedieť sa predať..

Prednedávnom som čítal o firme X, ktorej sa príliš nedarilo pritom mala produkt po ktorom bol dopyt, primerané ceny a ďalšie vhodné podmienky aby sa vedela uživiť….Nevedela
Nie vždy je všetko o tom aký máte pekný web, či máte facebook stránku, či vám texty napísal copywriter alebo ako pracujete na online komunikácii so zákazníkom. Niekedy to však „stačí“ alebo výrazne pomôže…

Prvou položenou otázkou by malo byť, spravil som pre úspech všetko?

Firma X si nechala spraviť novú webstránku, ktorá už nebola spravená na kolene a ponúkala viac než doteraz alebo konkurencia, zákazníkom ponúkla rezervačný systém pre svoje služby,  novú fotogalériu, aktívne komunikovala so zákazníkom a investovala do reklamy. Firme sa začalo dariť… pochopila, že pre úspech treba využívať všetky možnosti, ktoré sú dostupné.

Internet je už dlho priestorom, kde môže firma pri minimálnych nákladoch budovať povedomie o značke, produktoch a úspešne ho premieňať vo finančné aktíva. O to viac je nepochopiteľné ak tento fenomén nepochopia veľké firmy s pretlakom managementu  alebo firmy, ktoré podnikajú práve s e-produktami a pritom ich komunikácia so zákazníkom spočíva len v obsahu vlastnej webovej stránky..

Sú firmy o ktorých existencii viete a firmy ktoré využívate….

, , , ,


Menu